Girl,

Pe 22 aprilie 2012 acest blog „a luat nastere” aici pe wordpress.com,pe 22 am scris prima postare din prima poveste.Stiu ca nu a trecut mult timp dar pentru mine aceasta luna a fost importanta.

Inainte sa postez pe acest bloc singurele persoane care mi-au citit creatiile au fost prietenele mele. Cand mi-a venit ideea sa postez am inceput pe Blooger, cateva zile mai tarziu am spus ca este timpul pentru o schimbare si m-am mutat pe wordpress, mi s-a parut mai accesibil cititorilor,si de ce nu mai frumos. Asa ca mi-am pus ideea in aplicare si cu o oarecare teama v-am adus primele capitole din Forever With You.

Comentariile prin care voi v-ati spus parerea si vizualizarile care inca cresc, mi-au dat incredere in mine si m-au motivat sa continui. Sub privirile voastre am evoluat si o sa evoluez in continuare atat timp cat vor exista cititori si desigur comentatori.

V-am scris despre toate astea ca sa va arat intr-un fel sau altul cat de importante sunteti voi cititoarele pentru mine si cat ma bucur ca mi-ati fost alaturi pe parcursul acestei luni.

Blogul a devenit un obicei, o parte din rutina vietii mele. Incerc sa scriu zilnic cate un capitol pentru ca imi place sa va aduc noutati. Poate ar trebui sa postez mai rar, dar nu ma pot abtine.

Ei bine pentru ca este atat de important blogul acesta pentru mine am zis ca astazi cand se implineste fix o luna de la infiintarea lui, sa sarbatorim.

Probabil spuneti ca nu a trecut o perioada atat de mare incat sa merite sarbatorita si va dau dreptate nu a trecut o perioada lunga dar a trecut o perioada importanta.Va multumesc inca o data pentru sprijinul pe care mi l-ati oferit, pentru sfaturi si pentru aprecieri. Sper sa imi ramanti aproape si in continuare!

Cum sa sarbatorim daca nu prin capitole.Mai jos casiti continuarea celor trei povesti incepute. In Forever With You si in Strange Love veti avea parte de schimbari de situatie, iar in Cold Blood actiunea prinde contur. Sper sa va placa ce am scris!

Forever WithYou

Capitolul 22:https://vampireseviyorum.wordpress.com/forever-with-you/volumul-ii/capitolul-22/

Strange Love

Capitolul 14:https://vampireseviyorum.wordpress.com/strange-love/capitolul-xiv-was-just-a-dream/

Cold Blood

Capitolul 4:https://vampireseviyorum.wordpress.com/cold-blood/iv/

Ehhh, de ieri v-am spus ca azi va aduc si o surpriza, mai tarziu va aparea rezumatul unei noi povesti. Desi s-ar putea sa credeti ca incep prea multe povesti, eu am un motiv intemeiat despre care veti afla mai multe maine. E ceva mai special pentru mine.

Va pup!

~CARRO~

8 gânduri despre „Girl,

  1. Stii, cand intru pe blogul acesta si vad capitole noi intru intr-o stare euforica, daca pot sa-i spun asa. Imi faci ziua mai buna postand capitolele povestilor tale in fiercare zi. Asa ca nu ai de ce ‘sa-ti faci griji’ cu prvire la cat de des postezi, pentru ca de fiecare data ne faci fericite.
    CHEERS!😀

  2. Shut up and write!Nu ne sufoci deloc!Imi plac povestile tale la nebunie si ma bucur ca te pot ajuta de fiecare data cand imi ceri ajutorul!Continua!!!!

  3. La multi ani!!Ador blogul tau, si imi faci ziua mai buna atunci cand ajung seara acasa si vad ca am ce citi :)) Tine-o tot asa!

Lasă un răspuns

