Pentru toate cititoarele…

Fetelor,

In seara asta o intrebare nu mi-a dat pace daca pot sa spun asa. Ma uitam la statistica blogului si am vazut cum numarul vizualizarilor a crescut. Nu va pot spune cat de mult m-am bucurat. Vizualizarile si mai ales comentariile voastre ma ambitioneaza si ma motiveaza sa scriu in continuare. Apoi am vazut numarul comentariilor si iar m-am bucurat. Unele dintre voi citesc doar una dintre povesti altele dintre voi le citesc pe amandoua, fiecare dintre voi lasa comentarii unde simte nevoia si unde vrea. Acum insa intrebarea mea se adreseaza tuturor.Care dintre povesti va place mai mult? .

Va pun aceasta intrebare pentru ca vreau sa aflu preferitele voastre si sa stiu cum voi continua asa ca astept raspunsuri sincere si chiar si critici daca aveti sa imi spuneti. Astept si sfaturi daca aveti sa imi dati, pentru ca imi doresc ca acest blog sa fie pe placul majoritatii voastre (spun „majoritatii” pentru ca nu pot multumi pe toata lumea) deoarece pentru voi scriu. Parerea voastra este foarte importanta pentru mine. Imi puteti spune si ce asteptati aveti de la noua poveste sau de la continuarile celorlalte doua, deasemenea imi puteti spune daca vreti sa schimb ceva la blog . Astept raspunsurile voastre!

Va pup!

~CARRO~

18 gânduri despre „Pentru toate cititoarele…

    • ok…mersi ca mi-ai spus, este alegerea ta, eu ma bucur ca citesti macar una din cele trei povesti😀
      Blogul se numeste VampireSeviyorum- Supranatural love story deci cam toate vor fii povesti intre personaje supranaturale dar cu alta actiune si zic eu cu alta intriga😀 cel putyn de la ideea asta am plecat eu😀 Daca vrei sa apara si alceva da-mi o idee o primesc cu bratele deschise😀

  1. Bun. Hello, hello. Am destul de multe de zis și sper să nu te superi. Să începem: Îmi este în primul rând foarte greu să spun care dintre povești îmi place mai mult. Adică toate au ceva special, și toate mă fascinează, având în vedere cât de frumos poți scrie. Adică, care-mi place cel mai mult? Hmm, asta pare o întrebare asupra căreia ar dura cam mult să meditez. Adică e greu de răspuns. Nu știu cât de patetic este exemplul pe care ți-l dau, dar o voi face. Întrebarea asta e ceva de genul „Pe care dintre părinți îi iubești mai mult? Pe mami sau pe tati?” Nu știu, poate am exagerat. În fine, hai să nu o mai lungesc. O să încerc să fac un top, dar îți zic din start: este cât de cât „tras de păr”, adică am stat mult să mă gândesc și nu știu cât de adevărat este. Hai să încerc totuși:
    1. FOREVER WITH YOU. Păi, cred că asta e cea care îmi place cel mai mult pentru că are acțiune. Adică ideea e aceeași, dar în fiecare capitol apar chestii noi, care logic, mă fascinează. În plus, faptul că mă ții în suspans îmi place și nu prea. Adică, e genial modul în care ne lași în pom, dar logic, mă stresează. Cred că înțelegi ideea. În plus, povestea asta are cea mai multă acțiune, iar mie îmi place acțiunea.
    2.STRANGE LOVE. Trebuie să o recunosc, îmi place foarte, foarte mult. Însă, să îți spun și de ce am clasat-o pe locul 2. Poate pentru că acțiunea a început să o ia ușor în pantă. Adică, e mai mult o poveste de iubire, și nu zic că nu mi-ar place, dar parcă totuși prefer acțiunea decât dragostea.
    3. COLD BLOOD. E greu să îți zic de ce am clasat-o ultima. Singura explicație pe care mi-o dau chiar mie însămi ar fi aceea că e o poveste mai nouă și încă nu am înțeles-o cu adevărat. Adică, știu că urmează multe, așa că acest top se poate schimba oricând.
    Vreau doar să îți spun că acest top este mai mult sau mai puțin relativ. Poate că peste câteva zile, la postarea unor noi capitole(pe care le aștept cu nerăbdare) preferințele mele se vor schimba. În plus, nu prea pot să fac bine o paralelă între ele, având în vedere că nu prea știu nimic despre ultima ta poveste.
    Și încă ceva! Nu obișnuiesc să dau sfaturi cu idei, dar chiar m-aș bucura dacă aș vedea în noua poveste ceva diferit, adică nu vampiri sau vrăjitoare. Să fie ceva nou, ceva care să mă surprindă.
    Îmi pare rău că m-am întins atât de mult și că probabil te-am plictisit. Baftă în tot ceea ce faci, pentru că faci bine!:x

  2. Se vede ca pui suflet in fiecare poveste, si ca incerci sa le faci pe toate la fel de bune.Daca ar fi sa spun care dintre ele imi place mai mult, probabil asi spune Forever with you, deoarece in opinia mea, are cea mai complexa actiune iar personajele sunt mai bine conturate fata de celelate.Imi place ca le mentii intr-o anumita masura personalitatea, ca incerci sa le faci unice prin gesturi si prin felul in care se exprima.Strange love, despre aceasta pot spune ca mi-a placut mult inceputul, primele doua capitole.Apoi s-a inclinat mai mult spre romantism, si s-a pierdut intriga.Astept in capitolele urmatoare sa ne uimesti din nou cu ceva care sa ne socheze, cum faci deobicei.Cold Blood, e inca ceva prea nou ca sa pot sa ma exprim, dar are un inceput promitator.
    Imi place cum scrii, si sper sa o tii tot asa.Sper ca nu am spus ceva care sa te fi suparat🙂.Si privind blogul, imi place exact asa cum e, se potriveste cu cea ce scrii. Succes in continuare!

  3. La fel ca celelalte fete, nu pot sa aleg intre ele. Dar parca imi place mai mult Forever with you, nu stiu de ce, dar il iubesc. Strange love are un viitor promitator stiu asta, acum e linistea din-aintea furtunii. Iar Cold blood este la inceput, o sa ai comentarii si de acolo o sa iti dai seama daca si cat de mult ne place.
    Ideea de a crea povesti intre creaturi supranaturale este extraordinara. Intre un supranatural si un muritor totdeauna are cam aceeasi parte, omul devine vampir(nu ca nu ADOR ideea asta) sau moare si invine si tot asa. Nu gasesti nimic nou. Tu ai idei originale si sper sa o ti tot asa. Sa ne incanti in fiecare zi cu un nou capitol din fan-fic-urile tale EXTRAORDINARE.

    ~xoxo~

      • chiar te rog sa nu te opresti. ador cum scri, iti ador creatiile si ideile. cu o asa imginatie e pacat sa nu mai scrii :* :* :*

        ~xoxo~

  4. E greu.Fiecare are pareri diferite,asta e clar,insa am vazut ca FwY e preferata majoritatii.Ei bine,mie imi place Cold Blood.Din primele doua capitole imi pot da oarecum seama de radacina povestii si la felul cum tu iti schimbi intriga la 90 de grade,sunt sigura ca va fi cea mai buna poveste din blog,si astept cu nerabdare povestile ce vor urma!Din partea mea ai o bila alba!

  5. Hmmm…deci pentru asta erai atat de dornica tu…vroiai sa scoti de la mine care poveste imi place!:d akm inteleg🙂 sincera sa fiu, imi plac toate la fel de mult:D nu stiu,dar cred ca stii ca alt raspuns nu pot da..:D;;)

Lasă un răspuns

