New Story!

Fetelor asa cum am promis weekend-ul acesta voi incepe o noua poveste. . Inainte de toate vreau sa  multumesc tuturor celor care citesc ce scriu eu si mai ales celor care imi spun ce parerea au.Va multumesc ca ma sustineti!

Revenind la poveste, de data aceasta voi aduce in atentia voastra ceva nou, cel putin asa sper eu. Cold Blood va fii o poveste in care viata unei fete e miza suprema. Daca v-am facut curioase puteti citi un scurt rezumatul la adresa de mai jos:

https://vampireseviyorum.wordpress.com/cold-blood/

Sper sa va faca o impresie buna!

~CARRO~

Lasă un răspuns

