O noua poveste…

Mi-a venit azi o idee si am zis sa o pun in practica…asa ca am inceput sa scriu primele randuri dintr-un nou capitol. Nu este continuarea de la Forever with you, ci este o noua poveste despre o iubire supranaturala numita STRANGE LOVE. Am inceput de la o idee banala care a inceput sa infloreasca in mintea mea cu fiecare cuvant pe care il scriam asa ca astazi am terminat primul capitol.

Sper sa va placa povestea si sa fi-ti alaturi de mine cu parerile voastre.

REZUMAT –> LINK:https://vampireseviyorum.wordpress.com/strange-love/

CAPITOLUL I–> LINK:https://vampireseviyorum.wordpress.com/strange-love/capitolul-i-new-house/

~Carro~

Lasă un răspuns

